[TYPO3-UG Dutch] Freelancers gezocht

E. Veelo eveelo at artcenter.edu
Mon Jul 3 20:57:32 CEST 2006

Gut, dit gaat nog eens interessant worden.

Sander, nu je hier publiekelijk je tanden hebt laten zien om dit
vervolgens in prive met Ramon af te handelen, zou je zo vriendelijk
willen zijn hier ook even te melden wat de uitkomst geworden is
wanneer jullie er over uit zijn? Ik ben denk ik niet alleen in mijn
interesse of dit nou wel of niet een (*grove*) overtreding van de
GNU/GPL is (als die betalingsstructuur uberhaubt al op Typo3 sloeg).
En mocht Ramon onverwacht toch in zijn recht staan, lijkt het me
netjes hem even in ere te herstellen.

Met vriendelijke groet,
Edwin