[TYPO3-UG Dutch] Freelancers gezocht

Bart Veldhuizen [V-INT] bart at v-int.nl
Mon Jul 3 17:48:20 CEST 2006

Hi Sander,

kan je dat toelichten? GPL verbiedt je toch niet om geld te vragen
voor de software? Zolang je je klanten de broncode maar aanbiedt.
Tenminste, dat is wat ik er altijd van begrepen heb. Hetzelfde hebben
we regelmatig bij Blender, de GPL 3D applicatie. Daar zitten ook
altijd mensen bij die een CD samenstellen met Blender en die voor een
tientje op ebay aanbieden. Niet echt snugger, maar de GPL verbiedt
het niet...

Op 3-jul-2006, om 17:44 heeft Sander Vogels het volgende geschreven:

> Over de tekst op jullie website "De modulen bestaan uit een eenmalig
> bedrag en een licentie bedrag per jaar." neem ik telefonisch
> contact op
> want dat lijkt op een *grove* overtreding van de GNU/GPL.

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen