[TYPO3-UG Dutch] Typo3abc

Pieter Fokkema pedicurestart3 at wanadoo.nl
Sat Jul 1 16:30:55 CEST 2006

Leuke site typo3abc, ik ben er even mee bezig geweest en het werkt echt
snel.

Het t3d file kun je op je eigen installatie van typo3 weer installeren
maar je moet ook de gebruikte extenties die je template nodig heeft op
je eigen typo3 installatie installeren, dan moet het lukken.

Met vriendelijke groeten,
Pieter Fokkema
Http://typo3.startkabel.nl