[TYPO3-UG Dutch] Typo3abc

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Sat Jul 1 09:22:16 CEST 2006

Hi Paul,

Bedankt voor het melden van typo3abc. Ik heb op T3BOARD06 hiervan een
demo gezien en wist dat deze site eraan zat te komen. Destijds was het
hele concept nog in een erg vroeg stadium.

Voor alle beginners kan ik aanraden eens op deze website te gaan kijken.
Het principe is dat je begint met een heel simpel TYPO3 backend en naar
gelang je zelf wilt kun je dit verder uit gaan bouwen totdat je belandt
in het uiteindelijke backend. Je hoeft zelf geen templates te maken
omdat er al een hoop beschikbaar zijn. Binnen 8 seconden heb je een
TYPO3 website staan.

http://www.typo3abc.com

Patrick