[TYPO3-UG Dutch] indexed search laat navigatie paginas in zoek resultaten zien.

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.nl
Tue Feb 28 22:52:12 CET 2006

Diederik van Veen wrote:
> indexed search geeft in de omschrijvings cell (daar waar de zoekterm
> ge-highlight wordt) als eerst een gedeelte van mijn site structuur weer.
> Dus elke zoek resultaat wordt ontsiert door: "home mission statement
> partners contact sitemap archive calendar newsletter ..."  en dan komt
> pas de weergave van de tekst waar de zoekterm in voor komt.
>
> Zie dit alleen bij mij, zie het bv niet op typo3.org website, dus ik
> neem aan dat het een setting is die ik kan aan/uit zetten. Enig idee?

Heyla Diederik,

Wat je moet doen is de content die je doorzocht wilt hebben (dus niet de
navigatie) omsluiten door markers.

Om het gebied te beperken waarbinnen Indexed Search zoekt gebruik je de
volgende markers. Bijvoorbeeld:

page.100.wrap (
<!--TYPO3SEARCH_begin--><div id="content">|</div><!--TYPO3SEARCH_end-->
)

Of je zet het in je HTML template.

Als je even teruggezocht had dan was je het tegen gekomen in een andere
post. 02-02-2006

gRTz

ben
--