[TYPO3-UG Dutch] indexed search laat navigatie paginas in zoek resultaten zien.

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at no-spam-alternet.nl
Tue Feb 28 22:07:08 CET 2006

Hoi Diederik,

In de handleiding van Indexed Search staat precies omschreven hoe je dat
moet doen. De handleiding vindt je via de Ext Manager in je TYPO3
installatie. Even klikken op het icoontje bij de installed extensions en
je ziet de handleiding.

Ric

--

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric
---------
alterNET Internet BV (www.alternet.nl)
TYPO3 - hosting - training - development
---------