[TYPO3-UG Dutch] direct_mail Mail Engine Status

Arjen Hoekema arjen at decorboo.nl
Tue Feb 28 09:16:58 CET 2006

Dag Rutger-Jan,

Als je wilt dat de direct_mail extensie automatisch de mailtjes gaat versturen zou je hier een 'cron job' voor aan kunnen maken die het script 'dmailerd.phpcron' aanroept (in de /typo3/ext/direct_mail/mod/ directory).

Zoek maar eens met Google op '+direct_mail +cron', dat levert vast wel resultaat op.

Met vriendelijke groet,

Arjen Hoekema (arjen at decorboo.nl)
Decorboo
  _____