[TYPO3-UG Dutch] Link naar of id van volgende pagina

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Mon Feb 27 09:35:11 CET 2006

Tom Van Herp - SEM wrote:
> Bedankt Rob, ben even op zoek geweest in de eigenschappen van Hmenu en
> het valt ook op te lossen met subparts.LEFTNAV.excludeUidList = 4,5,6
> Dan verschijnen de pagina's 4, 5 en 6 niet in het menu maar de
> gsi_pagenav extensie houdt hier uiteraard geen rekening mee.  Gevolg:
> mooie "previous" en "next" pijltjes.
>
> Bedankt voor de hulp iedereen !!

Tom, voeg jij nu wel of niet op elke pagina een CE 'gsi_pagenav' toe?
Tis me niet helemaal duidelijk. WIl nl zelf ook een << previous | next
ook wening zin in.

Of Janno, heb jij al een oplossing via TS gevonden?. Zelf hoef ik niet
zo nodig de gehele tree aftelopen, maar wil wel de subpaginas binnen een
bep. hoofdpagina kunnnen aflopen.

Of is zoiets al mogelijk via TS HMENU .special property? Heb hier nooit
eerder mee gewerkt, loopt dit menu dan volgens oplopend/aflopend pid of
via de boomstructuur. En is het mogelijk om naast een simpele "goto next