[TYPO3-UG Dutch] Aanpassen (foto EN caption) in ImgText

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Fri Feb 17 16:54:08 CET 2006

> De tweede vraag over aanpassing van kader EN achtergrond om (foto EN
caption) zie ik niet via het css opgelost. In imgtext kan ik een kader om
ALLEEN de foto plaatsen, etc. en het randje een andere kleur geven, maar
verder kom ik daar geen mogelijkheden tegen.

|En via een extern CSS bestand? Ik gebruik geen caption, maar is er geen
container HTML-tag die zowel image als caption omsluit?

Het enige wat ik kan vinden is oneImageStdWrap in cron_cssstyledimgtext.
Maar heb nog te weinig knowhow om dit te weten toe te passen.

Groet, Eef