[TYPO3-UG Dutch] Meerdere layouts (html templates) zonder TemplaVoila

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at no-spam-alternet.nl
Thu Feb 16 11:38:46 CET 2006

Voor dit heeft TYPO3 de extension template ontwikkeld (ongetwijfeld zijn
er ook andere methodes). In de Extension template zet je de zaken die
afwijkend zijn van je root template. En dat kan dus een ander HTML
template zijn.

Ric

--

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric
---------
alterNET Internet BV (www.alternet.nl)
TYPO3 - hosting - training - development
---------