[TYPO3-UG Dutch] Meerdere layouts (html templates) zonder TemplaVoila

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Thu Feb 16 11:27:45 CET 2006

Die heb ik doorgenomen, alleen wordt daar een site getoond die qua
homepage geen afwijkende layout heeft t.o.v. de overige
content-pagina's. De gebruikte voorbeeldsite betrof "Main Dish & Son".

Ik zit mij alleen af te vragen in hoeverre het ook mogelijk is zonder
"autoparsertemplate".
Zelfs "Modern Template Building 1" begint met de basis, maar stapt dan
al vrij snel over naar de autoparser_maketemplate.

Met vriendelijke groet,

Mark Kuiphuis