[TYPO3-UG Dutch] image slideshow met image popup

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Tue Feb 14 14:45:42 CET 2006

Wil het volgende maken op mijn sire. Ipv mijn images los in de pagina te
plaatjes, wil ik ze als slideshow laten zien. Wat ik echter wil behouden
is dat wanneer ik op een plaatje in de slideshow klik deze dan als popup
verschijnt in het originele formaat. Iemand bekend met een extensie die
dit mogelijk maakt?

(heb er reeds een paar getest, waarvan "Flash SlideShow - slideshow" de
mogelijkheid bied om een url aan een plaatje mee te geven. Het is te
omslachtig om voor elk plaatje de url op te zoeken om zodoende een link
naar het origineel te krijgen.

Wat ik dus wil is het zelfde mechanisme dat men nu gebruikt voor image
upload voor bv een "image" Content Element, en dus met de optie "popup"
aan te vinken. Echter ipv de images te laten zien moeten deze dan als
slideshow verschijnen.

Klinkt zo relatief simpel ;)

thx