[TYPO3-UG Dutch] Probleem met p-tags in tt_news

Denver Sessink d.sessink at pro3.nl
Tue Feb 14 14:20:51 CET 2006

Ik importeer nieuwsberichten vanuit een database, en plaats deze in een
tt_news database. Op het moment dat de nieuwsberichten weergegeven
worden, worden de tags als <div>, <p> enz. ingekapseld in <p
class="bodytext">.

Om dit te voorkomen heb ik de volgende 4 regels TS-code (ook
afzonderlijk) geprobeerd:

##########################
tt_content.stdWrap.dataWrap >
lib.parseFunc_RTE.nonTypoTagStdWrap.encapsLines >

plugin.tt_news.general_stdWrap.parseFunc.nonTypoTagStdWrap.encapsLines.n
onWrappedTag >
lib.parseFunc_RTE.nonTypoTagStdWrap.encapsLines.nonWrappedTag >

Echter worden de <p>-tags in gewone pagina-inhoud op andere pagina's dan
ook verwijderd, en dat is nou net niet de bedoeling.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Waarschijnlijk alleen
het uitschakelen van het inkapselen van tags bij tt_news ?

Gr. Denver