[TYPO3-UG Dutch] Link naar of id van volgende pagina

Janno Schouwenburg janno at euronet.nl
Mon Feb 13 23:22:41 CET 2006

Hoi Joost,

Gewoon een link voor op standaard pagina's. Ik wil gewoon een snelkoppeling
/ knop "volgende->" die naar de volgende pagina verwijst. De bedoeling is
dus dat als ik elke keer op volgende klik dat ik uiteindelijk alle pagina's
heb gezien, net als een boek van het begin tot het eind lezen.

Groeten,

Janno

"Joost Kahmann" <joost.kahmann at hu.nl> wrote in message
news:mailman.1.1139836218.30374.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
Ha Janno

Bedoel je een link in een artikel? in een kop? in een pagina
[snelkoppelink]?
Of iets anders?

Groet, Joost