[TYPO3-UG Dutch] export settings phpmyadmin

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Mon Feb 13 15:28:32 CET 2006

probeer net een database te exporteren, maar om de een of andere reden
worden enkele tabellen en van sommige tebellen de cellen niet mee
geexporteerd (o.a. tt_content :( )

Dit zijn mijn export settings voor sql export:

v  Structure:
     -  Add DROP TABLE
     -  Add IF NOT EXISTS
     v  Add AUTO_INCREMENT value
     v  Enclose table and field names with backquotes
     Add into comments
         Creation/Update/Check dates
v  Data:
     v  Complete inserts
     -  Extended inserts
     -  Use delayed inserts
     -  Use ignore inserts
     v  Use hexadecimal for binary fields

Export type: INSERT

Staan deze instellingen juist dit juist? (wil gewoon complete backup van
database hebben zodat ik deze kan importeren mocht het nodig zijn)