[TYPO3-UG Dutch] templavoila tov normale html template

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at no-spam-alternet.nl
Fri Feb 3 13:36:57 CET 2006

Chris Kievid wrote:
> Beide dank. Dus het is gewoon gebruiksvriendelijker als ik jullie goed
> begrijp, en de mogelijkheden zijn dezelfde als html/css/typoscript
> template.

Ja...

> Dus als ik goed begrijp wordt er door templavoila helemaal geen html
> template gegenereerd, maar is het compleet TYPOscript. Als dat zo is,
> hoe voeg je dan bv een search box toe (ext:macina searchbox). Deze moest
> je vroeger (hoor mij nu ;) )dmv markers positioneren in je main html
> template. Hoe doe je zoiets nu met templavoila

Nee, TV genereert geen template, die moet je al hebben. (zie ook
Kasper's demo). Mijn ervaring met TV is slechts in 2 eenvoudige sites,
voor de rest gebruiken we Tscript. Ik heb wel eens wat toegevoegd aan
zo'n site, en dan pak ik toch de oude manier op. In feite combineer je
dan twee werelden. Of dat correct is of niet, het werkte in dat
specifieke geval.

--

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric
---------
alterNET Internet BV (www.alternet.nl)
TYPO3 - hosting - training - development
---------