[TYPO3-UG Dutch] Beeindigde projecten (pagina's) archiveren in archief

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Fri Feb 3 12:52:55 CET 2006

Ik heb op mijn site onder bepaalde catogorieen (zoals bv
projecten/exposities/publicaties) heel veel paginas. Nu worden alle
paginas in de navigatie weergegeven wat nu leidt tot een
onoverzichtelijke situatie.

Wat ik nu wil implementeren is dat alleen lopende projecten in de
navigatie worden getoond, en alle beeindigde projecten in een archief
terug te vinden zijn (dus onder de lopende projecten een link naar
archief). Of een project lopend dan wel beeindigd is moet bv door een
vinkje kunnen worden aangegeven in de BE pagina.

Iemand zoiets al eerder geimplementeerd?, en bereid deze kennis te
delen. (e.v. tegen kleine vergoeding). Of is hier een extensie voor
welke mij onbekend is. (ben een jaartje uit de typo3 community geweest
ben dus niet helemaal meer op de hoogte ;) )

dank