[TYPO3-UG Dutch] h2 titles in plaats van h1

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Thu Dec 28 22:11:32 CET 2006

Hoi Daniel,

Excuses als ik wat drammerig over kwam, zo was het niet bedoeld, al was
ik misschien wat ongeduldig.

Erg bedankt voor je antwoord en het meedenken in ieder geval! De tweede
optie spreekt mij ook het meest aan, ik had daar nog niet aan gedacht.
Het lijkt me nu het beste alternatief, nogmaals bedankt!

Groeten,
Edwin.