[TYPO3-UG Dutch] off topic vraagje over Mac

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Wed Dec 27 12:15:59 CET 2006

Goede middag,

even een off-topic vraagje van mij. Ik ben inmiddels een blije
bezitter van een Mac. Op mijn PC gebruikte ik AceHtml en Topstyle-
lite voor html en css en Textpad voor mijn typoscript (ideaal voor
definieren van typo code highlight).
Voor mijn Mac heb ik nog niet de juiste programma's gevonden (probeer
nu ff BBedit).

Er zijn vast hardcore mac gebruikers in deze lijst die mij een prima
voorstel kunnen doen voor goede (en ook betaalbare, of liever open
source) programma's.

Gr Felippe