[TYPO3-UG Dutch] stylesheet wordt niet opgenomen

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Dec 28 16:26:55 CET 2006

Leen Strijk schreef:
> Hallo,
>
> Toch iets anders aan de hand.
> Ik heb het op de manier van Rob geprobeerd maar nu blijkt dat de pagina
> niet gevonden kan worden.
> In de bron staat hij nu wel opgenomen.
> ik heb even gekeken maar de mappen die ik met typo3 maak in de fileadmin
> krijgen apache als eigenaar.
> Als ik met ssh de eigenaar wil veranderen(met chown -R user:group
> templates) zegt hij :
> cannot access 'templates': No such file or directory
> Ik ben als root ingelogd.

Dat vermoedde ik al.
Als ik er van uit ga dat je inderdaad in de dir fileadmin staat als je
bovenstaande opdracht geeft (even afgezien of het een correcte is) dan
is de dir templates daar dus geen subdir.
Mogelijkheden:
1. je bevindt je niet in fileadmin (controleer met pwd)
2. templates is er niet of heet anders (template, tempaltes oid)
controleer met 'l' of ls
3. templates lijkt er wel te staan, maar bevat een invisible character

'k Ben benieuwd wat het is/was.

Succes,

Daniel