[TYPO3-UG Dutch] stylesheet wordt niet opgenomen

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Thu Dec 28 16:14:20 CET 2006

Hallo,

Toch iets anders aan de hand.
Ik heb het op de manier van Rob geprobeerd maar nu blijkt dat de pagina
niet gevonden kan worden.
In de bron staat hij nu wel opgenomen.
ik heb even gekeken maar de mappen die ik met typo3 maak in de fileadmin
krijgen apache als eigenaar.
Als ik met ssh de eigenaar wil veranderen(met chown -R user:group
templates) zegt hij :
cannot access 'templates': No such file or directory
Ik ben als root ingelogd.