[TYPO3-UG Dutch] tt_news links met EXT:RTE Generic Records

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Thu Dec 28 10:51:48 CET 2006

Yes, ik ga wroeten, bedankt alvast!

Als ik eruit ben laat ik het jullie weten, direct linken naar tt_news
artikelen is natuurlijk wel erg handig.

Daniel Doesburg schreef:

> Hoi Thijs,
>
> De betreffende extensie ken ik niet. Maar ik zag dat jij met jouw
> instellingen van de userTSconfig wel de linkRecord.0 overschreef maar
> niet de linkRecord.1. Terwijl deze laatste vanuit de extensie ook iets
> met tt_news doet/deed.
> Vandaar mijn opmerking.
>
> Het was niet mijn bedoeling om je in de extensie te laten wroeten.
> Alhoewel de handleiding dat, dacht ik, wel suggereert.
>
> En verder? Helaas moet ik hier afhaken.
> Afgaande op wat jij zegt zou het nog kunnen zijn dat de extensie niet zo
> [...]

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [ KVK: 34210081, Postbank 4906257]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com>