[TYPO3-UG Dutch] tt_news links met EXT:RTE Generic Records

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Dec 28 10:01:44 CET 2006

Thijs Hakkenberg schreef:
> Ha die Daniel,
>
> Nee, dat klopte niet. Maar ik ging er dan vanuit dat de waarden uit dit
> bestand werden overschreven door de tsconf van de gebruiker (ik pas niet
> vaak meer extensies aan).

Hoi Thijs,

De betreffende extensie ken ik niet. Maar ik zag dat jij met jouw
instellingen van de userTSconfig wel de linkRecord.0 overschreef maar
niet de linkRecord.1. Terwijl deze laatste vanuit de extensie ook iets
met tt_news doet/deed.
Vandaar mijn opmerking.

Het was niet mijn bedoeling om je in de extensie te laten wroeten.
Alhoewel de handleiding dat, dacht ik, wel suggereert.

En verder? Helaas moet ik hier afhaken.
Afgaande op wat jij zegt zou het nog kunnen zijn dat de extensie niet zo
erg robuust opgezet is.
Probeer eens om niet op de sysfolder zelf te klikken maar op het pijltje
er achter. Ja, ik zeg ook maar wat.

In elk geval succes,

Daniel