[TYPO3-UG Dutch] bodytext

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Wed Dec 27 21:20:38 CET 2006

Hoi Daniel,

 > In mijn vorige bericht vroeg ik of die door jou gewenste stijl wel
 > meekomt naar de pagina zoals die getoond wordt.
 > Maar daar heb je nog niks van gezegd.

Het wordt dus niet gegenereerd.

Ik weet dat het met css ook kan maar ik wilde het graag in typo3 doen.
In mijn eerste posting zei ik al dat wat aan het experimenteren was.
Ik was inderdaad wat onduidelijk met mijn vraag :-(

Ik wil dus de eigenschappen van de tekst veranderen.
Voor zover ik kan bekijken zou dat dus met:
moeten kunnen, maar dat wordt dus niet gegenereerd.
Vandaar mijn vraag.

Groeten Leen