[TYPO3-UG Dutch] bodytext

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Wed Dec 27 19:55:06 CET 2006

Hallo Daniel,

Met standaardtext bedoel ik de gewone content tekst.
Ik dacht dat ik dit met :
zou kunnen doen, maar het wordt niet gegenereerd.
Overigens heb ik deze in de constant editor aangepast, bij:
content / content'text' / Bodytext wrap
De regel :
verschijnt dan in de constants bij info/modify.

Ik kan wel in rte de font en maat opgeven maar dan moet het bij elke
pagina. Ik wil het over de hele site opgeven.

Groeten Leen