[TYPO3-UG Dutch] ext manager

Rob Kamp typo3 at kamp.nl.eu.org
Wed Dec 27 14:25:34 CET 2006

Daniel Doesburg schreef:

> Welke extensies er zijn vind je op typo3.org. Welke extensies jij al
> opgehaald hebt ziet T3 automatisch en dat wordt in localconf opgeslagen,
> daar hoef jij, normaal gesproken, niks aan te doen.
>
> Overigens bedenk ik me dat je bij de settings van de EM ook even moet
> aangeven dat je de niet-gereviewde ook wilt zien. (Enable extensions
> without review (basic security check):)

Dank voor je uitgebreide antwoord. Zie mijn reply op mijzelf.

Ik dacht eerst dat er een tabel in de database was waarin de
geïnstalleerde extensies in stonden. De extensies worden echter
"runtime" geladen vanaf de folders typ3conf/ext typo3/ext en
typo3/sysext zoals je al beschrijft.

Bij mij was het gewoon een kopieerfoutje.

Groetjes,

Rob