[TYPO3-UG Dutch] realurl mysql probleem

Ton Akveld AT rode Lijn a.c.akveld at rodelijn.nl
Sat Dec 23 09:12:00 CET 2006

Hi Daniel,

De 'gewone' manier via de Extension Manager is de enige die ik ken :-)
De Extension Manager geeft op een gegeven moment aan dat de database
ge-update moet worden, en de eerste create table veroorzaakt deze
foutmelding.

System log level:/ System [SYS][systemLogLevel] = 0

/Ik heb nog geen problemen met andere extensies gehad.

Alles volgens de regels, toch?

Vriendelijke groet,

Ton

/