[TYPO3-UG Dutch] realurl mysql probleem

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Dec 22 23:09:46 CET 2006

Rode Lijn schreef:
> Hallo,
>
> Ik ben Ton Akveld, woon in Rotterdam, en ben een nieuwe TYPO3 gebruiker,
> en dus ook nieuw op deze lijst.

> Heeft er iemand enig idee wat er hier mis gaat?
>
> Ton Akveld

Hoi Ton,

Welkom op de lijst.
Heb je ook al geprobeerd om de extensie op de "gewone" manier, dus mbv
de Extension Manager te installeren?

Als je in de install-tool kijkt, staan er dan ook waarschuwingen aan?

Normaal gesproken levert realurl geen enkel probleem op.

Gaan andere extensies wel goed?

Je merkt wel, een echt antwoord heb ik niet. Maar ik heb een donkerbruin
vermoeden dat jij ergens iets niet helemaal volgens de regels doet.
Alleen weet ik niet wat!

Groeten,

Daniel
P.S. Wil je je eigen voor- en achternaam in je profiel zetten s.v.p.