[TYPO3-UG Dutch] vooruitzichten met php 5.2 ?

Frank frank.sonck at freebel.net
Mon Dec 18 14:38:14 CET 2006

Dag allemaal,

Typo3 blijkt problemen te hebben met php5.2. Weet iemand hoe het precies zit
en vooral: welke vooruitzichten er zijn dat dit opgelost geraakt? Ik heb in
principe gekozen voor een bepaalde provider maar durf nu nog niet bestellen
omdat die in principe de nieuwste php versie draait (zou vereist zijn qua
hardware en software configuratie).
Op de tt_news nieuwsgroep las ik dat het het met tt_news specifiek te maken
zou hebben. Dat klopt alvast niet want ik merkte dat bvb de LFE_editor
extensie ook niet draait met php5.2.

Heeft iemand meer info?

--
Vriendelijke groeten,