[TYPO3-UG Dutch] Meedere domeinen in 1 omgeving

Bas Heutink webdesign at inbalanshasselt.nl
Fri Dec 15 22:28:57 CET 2006

Hoi Fred,

Er is heel wat docu over multi domain, hier staat bvb. veel tussen:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=multiple+domains+site%3Ahttp%3A%2F%2Flists.netfielders.de%2Fpipermail%2Ftypo3-english%2F&btnG=Google+zoeken&meta=

En wat algemene links:
http://www.typo3wizard.com/en/snippets/common-problems-and-solutions/multiple-domains-one-typo3tree.html
http://typo3lab.colorcube.de/Using_subdoma.71.0.html

De oplossing van Martin werkt dus prima. Alleen bij sommige extensies
moet je gaan tweaken bij multi domain. Zoals bij real url, sitemap,
search en tt_news bvb. Een apart handboek multi domain met alle
problemen en oplossingen zou erg welkom zijn!

Groeten,
Bas