[TYPO3-UG Dutch] Extension Manager problemen

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Fri Dec 15 11:29:58 CET 2006

Hallo Daniel,

Ik wil niet zeggen dat het de oplossing is maar misschien wel de moeite
om er naar te kijken.
Ik heb onlangs veel problemen gehad met de 4.x versies.
Uiteindelijk heb ik een upgrade van mijn hostingaccount genomen en
heb nu PHP versie 5 draaien de oude draaide op versie PHP4
En nu heb ik geen problemen meer. Ook met de ter

Groeten leen