[TYPO3-UG Dutch] Extension Manager problemen

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Fri Dec 15 09:12:12 CET 2006

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb waar ik moet zoeken naar de
oplossing. Dit zijn in ieder geval feiten:

- Op mijn eigen Typo3 4.0.2 versie werkt het niet
- In het verleden heeft het wel gewerkt op zowel 3.8 als 4.0
- Op de Typo3 4.0 installatie van het bedrijf waar ik werk werkt het goed.

Dus misschien toch een versie 4.0.2 probleem?

Met vriendelijke groet,

Maarten Mandemaker