[TYPO3-UG Dutch] Sneeuw!!

Melvin Struiksma melvin.struiksma at omaha.nl
Thu Dec 14 12:24:15 CET 2006

Nico,

Ik heb een gedeelte voor jou (en mijzelf) opgelost, maar jij mag het afmaken.

Wat moet je doen om het effect van schillmania.com werkend te krijgen.

Je moet alle .png & .gif in het mapje zetten (bijvoorbeeld: *http://www.petsfamily.com/pf/fileadmin/_temp_/Sneeuw/
In deze map zet je ook de .js.

Nu ga je naar je basis temp, maak nieuw HTML record aan en zet het volgende neer:

<script type="text/javascript" src="http://www.petsfamily.com/pf/fileadmin/_temp_/Sneeuw/sneeuwstorm.js"></script>
Let wel op dat de verwijzing code 100% klopt.

Nu moet je ook nog de .js zelf aanpassen.

// User-configurable variables

  var usePNG = true;
  var imagePath = '*http://www.petsfamily.com/pf/fileadmin/_temp_/Sneeuw/'; // relative path (zonder de * )

(Dit stukje moet je even opzoeken, wanneer je het niet kan vinden, open dan het bestand en druk ctrl - f en zoek naar imagePath.)

Nu zal je zien dat het werkt, alleen nu aan jou om het zo te laten werken dat het de gehele pagina bedekt, dan gaarne terug koppen aan mij :))

Groeten.