[TYPO3-UG Dutch] lost relation

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Dec 11 19:55:01 CET 2006

Geurt van Steenbeek schreef:
>>> Is bij mij niet het geval.

Vandaar dat ik je zo graag wil helpen.
Zeker nu jij op het internet blijkbaar iets van mijn vader bent tegen
gekomen waar je wat van kunt leren.
't Was een wijs man, die vader van mij.

Goed, alle gekheid op een stokje.

Twee korte vragen:
Ik weet nu een klein beetje wat voor pagina's je hebt en waar ze staan.
Ook interessant is om te weten waar je TS-templates staan.

Verder krijg ik de indruk dat de snelkoppeling root, die naar a zou
moeten verwijzen het even niet zo goed meer weet.

Dus:

Wil je om te beginnen de volgende twee zaken kontroleren:
1. heeft de snelkoppeling root nog wel een bestemming?
2. Welke TS-templates heb je en op welke pagina's

'k Ben benieuwd.

Daniel