[TYPO3-UG Dutch] Typo3 Amsterdam

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Sun Dec 10 18:07:24 CET 2006

Het lijkt me wel leuk, alleen heb ik al plannen de 14e. Misschien is het
een idee om een drietal data als opties te prikken? En iets minder kort
van te voren? ;)

Loek Hilgersom schreef:
> Nee, geen nieuwe organisatie, geen nieuw forum (niet nog meer), en zelfs geen
> dagprogramma. Maar misschien hebben ook andere in Amsterdam gestationeerde
> Typo3-lieden zin om af en toe wat vrijblijvend te bomen over Typo3 en wat daar
> zoal mee van doen heeft. Gewoon, en vooral informeel, onder genot van een
> biertje (non-alcoholisch mag ook) wat ervaringen uitwisselen.
>
> Ik dacht aan donderdagavond 14 december, om een uur of acht, ergens in een
> geschikt café in Amsterdam. Laat me even wie het wat lijkt, dan zoek ik
> afhankelijk van het animo een geschikte locatie uit.

> [...]

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas [kvk: 34210081]
www.ebriositas.nl <http://www.ebriositas.nl/>
Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl <http://www.uva.nl/>
Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl <http://www.varkensinnood.nl/>

Contact:
Tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com <http://www.hakkenberg.com/>