[TYPO3-UG Dutch] Typo3 Amsterdam

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Thu Dec 7 11:33:28 CET 2006

Nee, geen nieuwe organisatie, geen nieuw forum (niet nog meer), en zelfs geen
dagprogramma. Maar misschien hebben ook andere in Amsterdam gestationeerde
Typo3-lieden zin om af en toe wat vrijblijvend te bomen over Typo3 en wat daar
zoal mee van doen heeft. Gewoon, en vooral informeel, onder genot van een
biertje (non-alcoholisch mag ook) wat ervaringen uitwisselen.

Ik dacht aan donderdagavond 14 december, om een uur of acht, ergens in een
geschikt café in Amsterdam. Laat me even wie het wat lijkt, dan zoek ik
afhankelijk van het animo een geschikte locatie uit.

Loek