[TYPO3-UG Dutch] Re: Werken met een production én lokale development versie: hoe?

Rob Kamp typo3 at kamp.nl.eu.org
Tue Dec 5 15:58:31 CET 2006

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV schreef:
> Hi Nico,
>
> Je kunt ofwel het hele zwikkie (dus applicatie en database) in een tar.gz
> zetten en dan installeren op een kale Linux omgeving. En daarna nog even
> via SSH de rechten goed zetten.

Een andere optie die ik gebruik is de "export to .t3d" vanuit de
ontwikkelomgeving en een import van de .t3d naar de productieomgeving.

Werkt heel goed vanaf versie 3.8 en hoger.

Deze export kan je vinden onder het pop-up menu wat komt als je op een
bepaalde pagina klikt en dan onder "more options...".

--
Regards,

Rob Kamp