[TYPO3-UG Dutch] Werken met een production én lokale development versie: hoe?

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Mon Dec 4 11:01:01 CET 2006

Hi Nico,

Je kunt ofwel het hele zwikkie (dus applicatie en database) in een tar.gz
zetten en dan installeren op een kale Linux omgeving. En daarna nog even
via SSH de rechten goed zetten.

Een alternatief is om inderdaad een kale TYPO3 install neer te zetten en
specifieke data tabellen over te zetten via PHPmyAdmin.

Ric

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
---------------------