[TYPO3-UG Dutch] Basis vragen

Janno Schouwenburg janno at euronet.nl
Thu Apr 27 20:34:45 CEST 2006

Ik kan de extensie "Advanced Page Stylesheet Selection" adviseren. Hiermee
kun je op een pagina een css element plaatsen wat zelf css bevat (dit is wat
je zocht denk ik!) of een verwijzing naar een intern css bestand of een
verwijzing naar een extern css bestand kunt aanmaken. Er kunnen meerdere van
deze objecten op een pagina geplaatst worden en deze kunnen ook naar beneden
in de boomstructuur meegenomen worden. En er komt een nieuwe versie van die
extensie aan (ik draai een testversie daarvan) waarbij je gebruik kunt maken
van meerdere directories (ook default directories voor een deel van de
paginaboom, handig voor multisite setup) en optioneel ook alle .css
bestanden recursief in de boom kan tonen. Dit wordt een steeds mooiere
extensie. Aanrader dus!

Groeten,

Janno

news:mailman.1.1146149324.15488.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...