[TYPO3-UG Dutch] Basis vragen

Robert John de Stigter robertjohn at bedrijvenweb.nl
Thu Apr 27 11:03:00 CEST 2006

Hallo,

Wat je kunt doen is een template css bestand aanmaken met bepaalde
template codes bijv: body { background:color###BODY_COLOR###; }

Doormiddel van een USER object in TypoScript laad je dat bestand in en
vervang je de template codes doormiddel van waardes die je of in de
pagina-info van de pagina opslaat of je geeft het mee met de USER object
in TypoScript zelf.

Groet,
Robert