[TYPO3-UG Dutch] Meedere sites op 1 core

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Mon Apr 24 22:06:22 CEST 2006

Zoals je overal inmiddels hebt gelezen en gehoord is het in toenemende
mate van belang dat je hoster verstand heeft van TYPO3 en dat je op elk
pakket ook SSH toegang hebt.

Daarnaast heb je voor TYPO3 specifieke instellingen nodig. Als je hoster
dat niet ondersteunt, dan loop je misschien niet nu, maar wel straks
tegen problemen aan. Een bekende is een geheugen gebrek als er niet
genoeg geheugen is toegewezen aan PHP. Zeker op shared hosting is het
van belang dat er genoeg geheugen wordt toegewezen aan PHP.

In Nederland heb je verschillende providers die T3 hosting bieden. Kijk
op typo3-bedrijven.startpagina.nl voor een overzicht in verschillende
prijsklasses.

Ric

--

Met vriendelijke groeten, kind regards,

Ric van Westhreenen

alterNET Internet B.V.
TYPO3 Development - Support - Detachering - Training
http://www.alternet.nl/