[TYPO3-UG Dutch] Meedere sites op 1 core

Luc Franken typo3 at tentoday.com
Mon Apr 24 21:54:12 CEST 2006

Misschien simpel en hard, maar nee, dat kan niet. Althans niet zonder te
gaan hacken in de source en dat is een omvangrijke klus die je niet wilt
uitvoeren.

Waarom vraag je geen SSH toegang? Anders kan je ook een andere hoster
zoeken. Dit kan misschien lomp klinken maar wil hij wel andere
instellingen maken, denk aan memory instellingen enzovoorts? Anders
wordt Typo3 hosten misschien wel lastig. Zeker als ze geen kennis hebben
van Typo3 snappen ze vaak de noodzaak niet, wij hebben uiteindelijk
besloten om zelf Typo3 hosting te gaan verhuren omdat wij wel die kennis
hebben. Uiteraard hangt dit geheel van je plannen af of dit ook
interessant is.

Met vriendelijke groet,

Luc Franken