[TYPO3-UG Dutch] Meedere sites op 1 core

Geert Brouwer Geert at uwer.nl
Mon Apr 24 21:00:05 CEST 2006

Bedankt voor alle reacties maar heb nog niet echt een antwoord.

Dit ligt waarschijnlijk in de vraagstelling (niet specifiek genoeg)

Daarom zal ik het opnieuw proberen.

Situatie:

Ben een “beginneling”

Heb bij hoster een hostingpakket (Linux-server).

Kan via ftp op de server, maar kan niet zelf een tar.gz uitpakken of
symlinks maken.

Op dit moment heb ik 2 directories met 2 elke de quickstart geïnstalleerd
(versie 3.7 en 3.8) (dus dubbele core + extensies)

Beide hebben een eigen database. (Mysql)

Dit draait naar volle tevredenheid. Het betreffen 2 simpele websites en
typo3 is super hiervoor

Maar wil graag over naar versie 4 (volgens mij wil iedereen dat).

Het leek me goed om dan direct 1 core te maken met 2 aparte websites. Dus

httpdocs\core (core.zip)

httpdocs\website1 (dummy.zip)

httpdocs\website2 (dummy.zip)

Is dit mogelijk zonder symlinks? Zoja wat moet ik aanpassen?

Als ik dit kan
 blijven beide dan ook een eigen database houden?

Zou technisch gespoken de hoster kunnen bellen, maar die zit denk ik niet te
wachten op het uploaden, uitpakken en symlinks maken
.

Alvast bedankt,

Geert