[TYPO3-UG Dutch] htmlArea en Typo3 v4.0 sloopt <font> tag er uit

Jordan van Bergen jordanvanbergen at hotmail.com
Sat Apr 22 15:05:23 CEST 2006

Hoi Kevin,

> Ik kan nog 1 ding bedenken: heb je in de extensie config de 'Default
> configuration settings' wel op Typical staan? (dus in het linker menu naar
> extensions en dan op htmlArea klikken)

Ja, als je hem op DEMO zet dan werkt de font kleur overings wel maar dan
werkt de achtergrond kleur nog steeds niet. DEMO mode staat bij vermeld dat
je dit niet op een productieomgeving moet draaien, dus doen we dat maar
niet. In typical mode staat ie dus niet en krijg ik hem maar niet aan de
praat.

> Als dat ook niet werkt zou ik toch voorstellen je vraag op de Engelse
> lijst of op de RTE lijst te stellen, wordt door meer mensen gelezen. Nou
> ja, iig de Engelse wel :)

Ik zal eens kijken of dat gaat helpen ;-)

Groeten en sowieso bedankt voor je suggesties!

Jordan