[TYPO3-UG Dutch] htmlArea en Typo3 v4.0 sloopt <font> tag er uit

Kevin Renskers info at dualdot.nl
Sat Apr 22 01:09:08 CEST 2006

Jordan van Bergen wrote:
> Hoi Kevin,
>
> Dank voor je voorbeeld, maar werkt helaas niet voor me. Ik naam aan dat het
> PageTS op de rootpage de hele lijst is tot aan de UserTS?
>
> Ik heb dus beide gedaan en het werkt helaas niet, kleur en achtergrond kleur
> komen nu niet eens naar voren in de RTE.
>
> Nog een tip?
> Iemand?
>
> Groeten,
>
> Jordan van Bergen

Ik kan nog 1 ding bedenken: heb je in de extensie config de 'Default
configuration settings' wel op Typical staan? (dus in het linker menu
naar extensions en dan op htmlArea klikken)

Als dat ook niet werkt zou ik toch voorstellen je vraag op de Engelse
lijst of op de RTE lijst te stellen, wordt door meer mensen gelezen. Nou
ja, iig de Engelse wel :)

Kevin