[TYPO3-UG Dutch] variabele van form naar TypoScript

Félippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Fri Apr 21 12:25:00 CEST 2006

Gegroet,
Zou graag het volgende willen:

Pagina
- content-deel met plugin wec_flashplayer;
- content-deel met lijst van (image input)forms met als post variabele naam van een mp3

Door op het input-form te klikken moet de Typoscript variabele page.10.audiofile.value = "post variabele naam mp3"

Dit kan vast eenvoudig met een soort PHP script. Ik ben helaas te weinig met Typo3 bezig (uitgelopen hbby :)) dat ik hiervoor 123 een scripje kan schrijven.

Er zijn andere flashplayers die een playlist hebben, maar die zijn wat layout e.d. veel te zwaar voor de site die ik bouw.

Heeft iemand een richting of een voorbeeldscripje voor me??

Als ik wat verder ben zal ik een eigen extensie proberen te bouwen, maar zover ben ik nog niet :(

Gr Felippe