[TYPO3-UG Dutch] cwt_community quotes

Kevin Renskers info at dualdot.nl
Thu Apr 20 14:58:25 CEST 2006

Never mind, ik heb besloten een compleet nieuwe extensie te maken die
ook het inloggen en registreren af gaat handelen. Dus in plaats van 3
plugins heb je dan maar 1 nodig.

Ik werd gewoon te moe van alle niet valide html code, hardcoded waardes,
die quotes die fout gingen, niet handige werking van sommige features,
missende features, enz.

Verwacht dus login functionaliteit, registreren van members, met
activatie per email en password-strength controle, buddylist, personal
messages, uitgebreide profiles, verjaardag-reminders en meer. Ook zal
hij de Prototype AJAX library gebruiken om een mooie interface aan te
bieden.

De extensie gaat hoicommunity heten, en de eerste resultaten zullen na
het weekend wel in de TER te vinden zijn!