[TYPO3-UG Dutch] cwt_community quotes

Kevin Renskers info at dualdot.nl
Thu Apr 20 00:10:40 CEST 2006

Ik hoop dat ik nog een vraagje mag stellen? :)

Ik ben nu bezig met het verder uitbouwen van mijn site, en nu komt het
community gebeuren. Ik gebruik cwt_community hiervoor en loop tegen een
erg vervelend probleem aan: als een gebruiker quotes (enkel of dubbel)
gebruikt in een veld komen daar slashes voor. En doordat je na het echte
edit form nog een preview form hebt, gebeurd dit zelfs 2 keer, dus heb
je zoiets als I\\'m Kevin.

Ik heb in de cwt_feedit extensie wel gevonden waar de quotes komen als
de boel uiteindelijk naar de database gaat, maar ik kan absoluut niet
vinden waar in de code dat preview formulier die extra slashes krijgt.
Ik heb het zover gefixed dat ik nu 1 ipv 2 slashes krijg, maar dat is
uiteraard niet goed genoeg haha.

Is iemand dit ook tegengekomen, en hoe is het daar opgelost? Het lijkt
ook dat het werk aan deze extensie een beetje stil ligt, dus ik ga niet
wachten op een "officiele" patch :)

Kevin