[TYPO3-UG Dutch] Interne links in nieuw venster (ongewenst)

Félippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Fri Apr 14 22:31:10 CEST 2006

Gegroet,

Ben bezig met een site in V4.

Wat me opvalt is dat de interne links in een contentdeel worden
weergegeven in een nieuw venster (_blank). Ik kan nergens een optie
vinden waar ik dit kan wijzigen.

Dit zelfde gebeurt als je een interne link geeft in htmlArea RTE
gedeelte. Als je dan kijkt naar de code: <a
href="http://mijnsite.nl/?id=18" class="internal-link" title="Opens
internal link in current window">[meer...]</a>
In versie 3.8 werd in de RTE alleen de code <a href="index.php?id=18">
gegeven. Liefst zou ik dit weer terug hebben...

Eerder in de lijst werd al opgemerkt dat in de site van typo3.nl ook een
aantal links werden geopend in een nieuw venster. Er is vast een
oplossing voor.

Gr Felippe