[TYPO3-UG Dutch] Beste template methode

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Apr 13 19:46:37 CEST 2006

Jan Blom schreef:
> Ik ben al een poosje aan het ploeteren met de TemplaVoila extensie en
> het het modern template stuk al meerdere keren doorgelezen, maar wat is
> nu voor een doorgewinsterde PHP/MySQL/CSS/HTML pro de beste methode om
> templating in Typo3 (4.0) toe te passen.
>
> Persoonlijk krijg ik met TemplaVoila het gevoel de controle kwijt te raken.
>
> Wat is jullie mening?
>
> Groeten,
> Jan Blom

Jan, hou in de gaten dat Modern Template Building NIET met TemplaVoila
werkt.
Voor TemplaVoila heet de handleiding Futuristic Template Building.

Als ik je mag adviseren, installeer TV in een testsite en laat je
verrassen door de wizard.
Het werkt naar mijn ervaring redelijk goed met templates uit de open source.

Succes,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten